תכנית חודשית
תכנית חודשית
שלום רב וברוכים הבאים לצהרוני טומשין קידס! אנו שמחים ונרגשים לפתוח יחד איתכם את החודש האחרון לשנת תשפ"ו בנושא "טיפ טיפה של כיף". הנושא החודשי שלנו הפעם הינו- מים! מים הם חלק חשוב ומשמעותי מהחיים של כולנו – אנחנו שותים אותם, מתרחצים בהם, שוטפים ידיים ומשקים את הצמחים. כשמדברים עם ילדים על המים, אנחנו לא רק מלמדים אותם מאיפה הם באים ואיך משתמשים בהם, אלא גם: מפתחים סקרנות על העולם שסביבם, מעודדים מודעות לשמירה על הסביבה והחסכון במים, מלמדים הרגלי היגיינה חשובים כמו שטיפת ידיים, מעשירים את הידע על תהליכים בטבע (גשם, אידוי, מחזור מים) ויוצרים חיבור בין חוויה יומיומית ללמידה משמעותית. לכן החודש אנו נכיר את מקורות המים, את חברת "מקורות", חשיבות המים לאדם, לצומח ולחי, ניצור בעזרת צבעי מים ועוד המון דברים חשובים וחדשים סביב המים! בנוסף לנושא החודשי, נעסוק גם בנושאים הבאים: ♥ יום איכות הסביבה העולמי- מטרת יום זה היא להעלות את המודעות לנושאים הקשורים באיכות הסביבה, לקדם שינוי עמדות בנושאים של איכות הסביבה ולהגביר את שיתוף הפעולה של כל המדינות, כדי שאנשים יהנו בעתיד מעולם משגשג ובטוח. ♥ יום החברים הטובים- נקדיש אותו לחברים הכי טובים שלנו. יחד נבין את משמעות המילה "חבר" ואיזה כוח היא נותנת לנו. ♥ קיץ וחכם בשמש- נקיים פעילויות של כיף בימים החמים. נלמד את ראשי התיבות חכ"ם בשמ"ש! ♥ פרידה וסיום- את השבוע האחרון של החודש אנו נקדיש לפרידה מהגן ומהצהרון. נשים לב לרגשות השונים שעולים מן הילדים, נתייחס אליהם וניתן להם ביטוי ומקום. נשמע שירים וסיפורים אשר יעזרו לנו להתגבר על הקושי. נכין מזכרות שונות שהילדים יוכלו לקחת איתם לחופש הגדול. אז הכינו את המגבות, זה הולך להיות חודש רטוב ומהנה מאוד! בברכה, הנהלת הרשת
